//
you're reading...
Съвети

Повиках фирма за „кърти, чисти и извозва“ и оцелях!


Това е история за моя таван. Таванът, който беше отрупан с всякакви отпадъци и вехтории. Хрумна ми щурата идея той да се превърне в моя офис и да не се налага да пътувам повече до работа.

Проблемът беше, че нямах представа как да почистя тавана от всички ненужни боклуци. Никога не бих се наел да го направя сам, затова един приятел ме посъветва да повикам фирма за „кърти, чисти и извозва“. Бях доста скептично настроен, но след като минаха две седмици и таванът не се почисти сам, нямах друг избор.

Поразрових се малко в интернет и с почуда разбрах, че в моя сравнително неголям град има десетки такива фирми. Аз, разбира се, се съмнявах във всички и ми отне доста време да проуча петте най-известни внимателно. Накрая се спрях на една, която имаше много позитивни отзиви за почистване на мазета и тавани и изхвърляне на стари мебели.

Първата приятна изненада дойде, като се обадих по телефона – вдигна ми изключително приветлив господин, а моите очаквания бяха за хамалски разговори и махленски диалог. Уговорихме се за следващия ден, а аз се втурнах да предупреждавам съседите и да им се извинявам предварително за шума и неудобството, които щях да им причиня.

На другата сутрин в десет часа пристигна един бус, брандиран атрактивно с логото на фирмата, както и със забавно мото, което вече не си спомням много добре. От него слязоха три изключително добре облечени и видимо възпитани момчета и заговорихме за обекта. Разговаряхме около десетина минути и през това време всички мои притеснения изчезнаха. Успокоих се, че няма да ми разрушат къщата, нито ще трябва да наемам друга фирма за почистване след тях.

Свършиха за по-малко от 4 часа! Не можех да повярвам – цялата тази бъркотия беше почистена и натоварена на техния бус за отрицателно време, а като се замисля, цената за това никак не беше висока! Всъщност докато момчетата работеха, аз стоях на долния етаж и почти не ги чувах. Предупреженията ми към съседите се оказаха съвсем напразни. На няколко пъти наминавах през тавана, за ги попитам дали желаят нещо, но те любезно отказваха. Дори след като свършиха и им предложих да пийнем по бира, те казаха, че имат още един обект и не могат да пият, докато са на работа. Представата ми за майстор беше разбита на пух и прах!

Преди да си тръгнат, получих визитка на тяхната фирма, която беше със също толкова добър дизайн, колкото и буса. Всъщност сега, седейки в новия си офис в почистения таван, гледам тази визитка и смятам да набера телефонния номер, написан върху нея. Банята ми се нуждае от ремонт и смятам, че тези момчета ще се справят перфектно с къртенето на плочките, а най-вероятно и със слагането на нови.

About Dobromir Panov

Dobromir Panov е оптимизатор и маркетинг консултант в PromoPointbg.com. Има дългогодишен опит в сферата на seo и adwords, като същевременно с това ежедневно се стреми да усъвършенства своите знания. Професионализмът е сигурен, а интереса и любопитния характер подпомагат по-задълбочения и разчупен поглед, който е нужен за онлайн маркетинга.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

